torsdag den 24. juni 2010

Filtgnomer.


Uha hvor tiden flyver afsted. Jeg har haft et mere end travlt forår, og fatter ikke der er gået så lang tid siden sidste opdatering af bloggen.
Lidt håndarbejde er det dog blevet til, så nu er det bare om at starte fra en ende.

Allerførst må jeg vise de mest vidunderlige små filtgnomer, der kom til mig med posten fra "Tusindfryd" De har pyntet hele foråret på mit årstidsbord, og jeg kan næsten ikke nænne at pakke dem ned til næste sæson.
Tag lige et kig på hendes blog, for der er spændende sager der:
Gnomerne er lavet så sirligt og farverne er helt utrolig dejlige. De har ikke det syntetiske look, som mange acrylfilt har.
Som om det ikke var nok fik jeg også de sødeste små hæklede armbånd, der har været i brug flere gange, og nogle skønne knapper af vintagestof.
Tusinde tak Tusindfryd. Jeg er bare så glad for dem.

Det vidunderlige filt kan købes her:www.ahornblume.de

2 kommentarer:

Karin Grøn sagde ...

Nåh hvor er de søde de gnomer. Jeg ved godt at de i eventyrerne er nogle onde sataner, men i filt er de altså søde. Jeg har også syet en del af dem i gamle dage, da jeg gik på børnehaveseminariet. Jeg var lidt bidt af Rudolf Steiner dvs jeg forsøgte at få overblik over hans antroposofi, så jeg forstod det verdensbillede, hans pædagogik befandt sig i. Det var spændende og jeg lærte en del om mange forskellige ting.

Jette Marie Andersen sagde ...

Ja, jeg er vild med gnomer i mange afskygninger, og er bare så glad for disse små nogle.