tirsdag den 25. marts 2008

Sjal Nr. 101 fra Karen Noe.


Havde gæster i påsken, og min søster skulle have hjælp til at starte "projekt strikket sjal". Hun er ikke rutineret, men havde forhørt sig i butikken, hvor hun købte garnet om det kunne gå?

Ak og ve, det var sværere end som så, og selv jeg, der betegner mig som rimelig rutineret strikker, måtte trævle op adskillige gange inden dette projekt kom fra start. Med en blok og pen til at føre nøje regnskab over rækkerne er det da lykkes at komme et stykke. Garnet er dog blevet strikket igen og igen flere gange.

Resultatet ser ud til at blive pænt, og det er første gang, jeg begiver mig ud i "Kauni - bølgen". Det ender vel med, at jeg også må strikke et til mig selv? Farverne er fra lys grå over sort og omkring lilla.

3 kommentarer:

Charlotte kaae sagde ...

Kauni bølgen ak suk, den havnede jeg også på... har ret meget kauni nu... men stadig intet kauni projekt... ;)

Hvor er NOE 101 flot...

Threadblossom sagde ...

Hallo! Es freut mich, dass du meinen blog besuchen hast. Es tut mir leid, dass ich kein Danish kann! Trotzdem habe ich den Photos geniessen. Schoenen Tag noch!

Strumpstickan sagde ...

Så vackra färger:)