søndag den 13. december 2009

Håndfarvet garn til små gnomer.




Endelig fik jeg lidt tid til at farve hudfarvet garn til mine små gnomer. Der skal laves nogle stykker inden jul, så jeg må igang. Lige nu hænger det på tørresnoren.
Det foreløbige resultat ser således ud. 2 forskellige bundter med hudfarvet garn. jeg har lavet lidt mere spil i farverne denne gang, og vil se om det tager sig bedre ud?

Den lilla farve er til et lille projekt med ametyst gnomer. De skal jo have denne dejlige lilla farve.

Garnet er farvet i micro ovn og med reaktive farver fre Karen Noe.

1 kommentar:

tusindfryd sagde ...

Det ser fantastisk ud!!! Er vild med garnet i midten en af mine yndlingsfarver pt udover alle de naturnuancer der også er ;-) Må altså snart se om jeg kan få tid til at sætte mig ind i kunsten at farve garn en microovn har jeg da ;-) Sig endelig til hvis der er et kursus i nærheden af Århus,det lille firma jeg havde fundet med plantefarvet garn svarer nemlig ikke tilbage på min bestilling...ØV
Ønsker dig en glædelig december og jul-

KH